Džiaugiamės galėdami pasidalinti puikiomis naujienomis – sėkmingai užbaigėme penkių seminarų ciklą, skirtą agroturizmo verslui vystyti! Seminarai vyko skirtinguose Lietuvos regionuose, o kiekviename jų dalyvavo daugiau nei 20 entuziastingų žmonių, besidominčių kaimo turizmo plėtra, rinkodara ir paslaugų kokybe.
Kiekvienas seminaras buvo orientuotas į konkrečią temą, kuri prisidėjo prie dalyvių žinių gilinimo ir praktinių įgūdžių stiprinimo:
„Agroturizmo verslo pradžia: nuo idėjos iki sėkmingos sodybos“
Pirmasis seminaras vyko Radviliškio rajone ir buvo skirtas tiems, kurie dar tik svarsto apie agroturizmo verslo kūrimą. Aptarėme, kokie pirmieji žingsniai svarbūs pradedant, kokių išteklių reikia, kaip formuoti verslo viziją ir misiją. Ypatingą dėmesį skyrėme storytelling (istorijų pasakojimo) metodikai – kaip autentiškos istorijos padeda užmegzti ryšį su lankytojais ir kurti išskirtinę sodybos patirtį.
„Agroturizmo verslo kūrimas: vietinių produktų nauda ir perspektyvos“
Šis seminaras vyko Kauno rajone. Jo metu diskutavome apie vietinių produktų svarbą, jų integravimą į agroturizmo paslaugas bei kaip jie gali padėti stiprinti verslo įvaizdį ir mažinti sezoniškumą. Dalyviai sužinojo, kaip bendradarbiauti su vietos ūkininkais, kurti autentiškus kulinarinius pasiūlymus ir organizuoti edukacines programas apie vietos maisto paveldą.
„Paslaugų kokybės užtikrinimas ir klientų aptarnavimo standartai agroturizme“
Seminaras Molėtų rajone buvo skirtas agroturizmo paslaugų kokybei ir klientų patirčiai gerinti. Lektorė dalinosi patirtimi, kaip teikti aukščiausios kokybės paslaugas, tinkamai spręsti iššūkius ir užtikrinti klientų pasitenkinimą. Aptarėme naujausias tendencijas, kaip inovatyvūs sprendimai, tokie kaip dirbtinis intelektas, gali prisidėti prie verslo tobulinimo ir klientų lojalumo didinimo.
„Rinkodaros strategijos agroturizmo sodyboms: pritraukite klientus ir išauginkite verslą“
Šis seminaras, vykęs su lektoriumi Algirdu Karaliumi, buvo itin dinamiškas ir praktiškas. Dalyviai gilinosi į skaitmeninės rinkodaros subtilybes, sužinojo, kaip efektyviai išnaudoti socialinius tinklus, kurti turinio strategijas, įtraukti vietos bendruomenes ir formuoti partnerystes, kurios padėtų auginti verslą.
„Agroturizmas ir edukacija: mokymasis per patirtį“
Paskutinis seminaras vyko moderniame žuvies ūkyje „Strykis“, kur ne tik susipažinome su tvarios akvakultūros principais, bet ir diskutavome apie tai, kaip agroturizmo sodybos gali tapti edukacinėmis erdvėmis. Dalyviai dalijosi patirtimi apie interaktyvių edukacinių programų kūrimą, aptarėme geriausius edukacinio turizmo pavyzdžius Lietuvoje ir pasaulyje.
Šis seminarų ciklas ne tik suteikė vertingų žinių ir praktinių įgūdžių, bet ir tapo puikia platforma bendraminčiams dalytis idėjomis, užmegzti naujus ryšius ir kurti ateities planus agroturizmo srityje.
Dėkojame visiems dalyviams už aktyvumą, o lektoriams – už dalinimąsi savo patirtimi. Tikimės, kad šios žinios ir įžvalgos įkvėps toliau plėtoti agroturizmą Lietuvoje ir kurti dar patrauklesnį, inovatyvesnį kaimo turizmo verslą.
Iki kitų susitikimų!