Rugsėjo 13-14 dienomis LKTA delegacija lankėsi Estijoje, Kabli miestelyje, Pernu apskrityje ir susitiko su partneriais iš Latvijos, Estijos, Vokietijos bei dalyvavo tarptautinėje konferencijoje “Žygis Baltijos pajūriu: E9 maršruto atidarymas”.
Lietuvos kaimo turizmo asociacijos partneriai – Latvijos ir Estijos kaimo turizmo asociacijos inicijavo tematinės darbo grupės susitikimą su Europos žygeivių asociacija. Buvo aptariamos bendradarbiavimo gairės, E9 ir E11 tolimųjų maršrutų pratęsimo Lietuvoje galimybės, įtraukiant paslaugų teikėjus kaimiškose teritorijose ar paskatinant naujų paslaugų regionuose atsiradimą. Latvijos ir Estijos organizacijos pasidalijo savo patirtimi įgyvendinant projektą – rinkodaros bei komunikacijos srityse, žygeivių asociacija įvardijo priklausymo organizacijai privalumus ir būsimą pagalbą. Baltijos valstybės savo apimtimi turistams iš kitų šalių atrodo pakankamai mažos, tad jungtiniai projektai padidintų mūsų potencialą turizmo prasme.
Konferencijos metu buvo pristatytas 1200 km ilgio maršrutas Estijos ir Latvijos pajūriu, kuris apima daugiau nei 500 gamtos, kultūros ir istorijos lankomų objektų. Šis maršrutas yra tarptautinio E9 tolimojo maršruto dalis, kuris tęsiasi nuo Portugalijos iki Estijos. Maršrutas pritaikytas įvairiems keliautojų poreikiams ir gali būti pasirenkamas pagal apimtį bei sudėtingumą. Konferencijos metu projekto partneriai dalijosi įvairia patirtimi, iššūkiais įgyvendinant projektą bei džiaugėsi puikiu rezultatu ir pridėtine projekto verte – atsiradusiu bendradarbiavimu su vietinėmis bendruomenėmis bei galimybe į projektą įtraukti apgyvendinimo, maitinimo bei kitus vietinius paslaugų teikėjus, esančius aplink trasą. Bendra projekto idėja suvienijo skirtingas organizacijas bei sektorius ir ši jų patirtis įkvėpė ne tik mus, bet ir visus konferencijos dalyvius. LKTA savo ruožtu ieškos galimybių, kaip šiuos tarptautinius maršrutus E9 (pajūrio) ir E11 (miško) pratęsti Lietuvoje ir tapti nenutrūkstamos grandinės dalimi.
Sekančią konferencijos dieną vyko praktinis maršruto trąsos patikrinimas ir susipažinimas su ženklinimu bei naujo produkto komunikacijos kanalais.