(0)
2020 / 04 / 24

Vietinio maisto produktų pardavimo modelio B2B vadovas

Įgyvendindama projekto Baltic sea food veiklas, Lietuvos kaimo turizmo asociacija parengė vadovo vertimą, kuris yra skirtas vietinio maisto pardavimus vykdančioms tarpinėms įmonėms.

Vietinio maisto pardavimo tinklai – tai įmonės – tarpininkai, kurie perka iš ūkininkų ir kitų smulkių vietinių produktų gamintojų, bei parduoda galutiniams vartotojams, dažniausiai Horeca sektoriui (viešbučiams, kavinėms, restoranams ir kitoms maitinimo paslaugas teikiančioms įmonėms) arba mažoms, išskirtinių produktų parduotuvėlėms. Tokie tarpininkai užsiima produktų rinkodara, pasirūpina logistikos, o reikalui esant ir sandėliavimo paslaugomis. Ūkininkai dažnai neturi vadybinių bei rinkodarinių gebėjimų, negali užtikrinti pakankamų kiekių stambesniam užsakovui ar pritrūksta laiko pristatyti visiems klientams užsakymus, o ir pristatymas turi savus kaštus. Bendradarbiaujant su tokiu tarpininku, šias problemas galima išspręsti ir visą savo energiją skirti tam, ką sugebate geriausiai – auginti vietinius produktus ir rūpintis jų kokybiniais rodikliais. Vietinių maisto produktų tiekimo tinklai suteikia verslo plėtros galimybes bei skatina tobulėti ir greičiau reaguoti į rinkos pokyčius.

Leidinyje pristatomas vietinio maisto pardavimo tinklo B2B verslo modelis. Pagrindinis tikslas – sukurti naujus „verslas – verslui“ (B2B) pardavimo kanalus, kurie leis padidinti produktų vertę dėl trumpesnės tiekimo grandinės. Verslo modelis B2B arba verslas-verslui, ekonominiu požiūriu yra konkurencingesnis, tačiau vietinio maisto sektoriuje mūsų šalyje dar nėra labai išplėtotas.

Kiekvienas tinklas ar kiekviena verslo įmonė yra skirtinga ir turi skirtingus poreikius, rinkos segmentus, taip pat skiriasi jų pirkėjų poreikiai. Vykdant veiklą priemiestyje ir kaimo vietovėje atsiranda skirtingi iššūkiai, įmonės susiduria su nevienodomis ekonominėmis sąlygomis. Vietinio maisto pardavimo ir tiekimo tinklams yra siūlomas B2B verslo modelis, kuris sudarytas remiantis verslo modelio šablonu (The Business model canvas). Tai yra vaizdinė priemonė, schematiškai vaizduojanti 9 pagrindinius verslo elementus, kuriuos galima modeliuoti, pasirenkant reikiamus sprendimus, įvertinus tinklo poreikius, planuojamą lygį ar sudėtingumą. Šis vadovas taip pat sudarytas remiantis verslo elementų struktūra: 2-5 skyriuose kalbama apie vartotojus ir kaip juos pasiekti, 6-9 skyriuose - kaip organizuoti tinklo veiklą, 10 skyriuje analizuojamos sąnaudos ir jų sąsaja su pajamomis, skiriant didelį dėmesį tvariam augimui. Verslo plėtros pagrindas yra suprasti ir patenkinti klientų poreikius, kontroliuojant savo pajamas ir išlaidas.

Esant galimybėms, leidinys bus pristatytas ir platinamas artimiausiuose mūsų renginiuose.

 

 

 

2024 m. balandžio 5 d. - visuotinis LKTA narių susirinkimas
2024 / 03 / 15

2024 m. balandžio 5 d. - visuotinis LKTA narių susirinkimas

2024 m. balandžio 5 d. 11 val. Lietuvos Respublikos žemės ūkio rūmų (K. Donelaičio g. 2, Kaunas) priesalyje įvyks Lietuvos kaimo turizmo asociacijos (LKTA) Visuotinis narių susirinkimas. Registracijos pradžia 10.00 val.
Pradėjome naują Erasmus+ projektą - CSS-H
2024 / 03 / 12

Pradėjome naują Erasmus+ projektą - CSS-H

Jau kuris laikas dirbame prie Erasmus+ projekto CSS-H (Mažų ir vidutinių įmonių svetingumo paslaugų vertinimas ir tobulinimas). Tie, kurie susipažino su projektu nuo jo pradžios, žino mūsų išsikeltus tikslus, tačiau, daugelis apie CSS-H išgirsta tik dabar, todėl norime trumpai supažindinti su šiuo projektu. 
Miško takas – tarp turizmo sėkmingiausiųjų!
2024 / 01 / 30

Miško takas – tarp turizmo sėkmingiausiųjų!

DŽIUGI ŽINIA! Miško takas išrinktas sėkmingiausiu 2023 m. turizmo projektu, garsinančiu Lietuvą užsienyje!
Regionų paveldo skatinimas
2024 / 01 / 03

Regionų paveldo skatinimas

Regionų paveldo skatinimas vykdant interaktyvią veiklą „CORDIALIS“ komanda sukūrė daug įvairios mokomosios medžiagos, skirtos didinti Europos amatų ir kultūros paveldo žinomumą. Į šią parengtą medžiagą įeina: 1) vadovas, skirtas amatininkams ir specialistams, norintiems interaktyviai pristatyti savo veiklą bei produktus int...
Ataskaitinis seminaras, kuriame buvo pristatyta Atstovavimo RuralTour veikla
2023 / 12 / 15

Ataskaitinis seminaras, kuriame buvo pristatyta Atstovavimo...

Gruodžio 12 dieną suorganizavome ataskaitinį atstovavimo Europos kaimo turizmo federacijoje „Rural Tour“ seminarą, kuris įvyko Alytaus rajone.  
Balsavimas už 2023 m. Lietuvos turizmo sėkmingiausiuosius
2023 / 12 / 14

Balsavimas už 2023 m. Lietuvos turizmo sėkmingiausiuosius

Nacionalinė turizmo skatinimo agentūra Keliauk Lietuvoje skelbia balsavimą už 2023 m. LIETUVOS TURIZMO SĖKMINGIAUSIUOSIUS.
Suorganizavome pirmąjį hakatoną
2023 / 12 / 01

Suorganizavome pirmąjį hakatoną

Šią savaitę suorganizavome pirmąjį mūsų ir projekto BASCIL hakatoną, kuris vyko Kauno kolegijoje. Hakatono tikslas buvo kiekvienam projekto pilotinio regiono dalyviui – ūkininkui ar verslininkui, sukurti naują arba atnaujintą kulinarinio turizmo produkto ir/arba paslaugos pasiūlymo koncepciją: kokia tai paslauga, kokiems klientams j...
Suorganizavome COSME projekto įvadinį renginį
2023 / 10 / 27

Suorganizavome COSME projekto įvadinį renginį

Spalio 26 d. Kelmės rajone suorganizavome pirmąjį EuroCluster projekto dalyvių susitikimą.
Įvyko BASCIL projekto viešinimo seminaras
2023 / 10 / 20

Įvyko BASCIL projekto viešinimo seminaras

Šią savaitę surengėme projekto "BASCIL - Inovatyvūs sprendimai kaimiškų vietovių maisto gamintojams: veiklos įvairinimo skatinimas, teikiant kulinarinio turizmo paslaugas" viešinimo seminarą. Mūsų projekto ir šio renginio tikslas, kad būtų pasakojamos žmonių istorijos, projektų veiklomis sukurti pokyčiai bei...
Įvyko konferencija „Ekologinis turizmas Lietuvoje – Europos žaliosios bangos dalis“
2023 / 10 / 19

Įvyko konferencija „Ekologinis turizmas Lietuvoje – Europos...

Spalio 18 d. Kelmės rajone įvyko konferencija „Ekologinis turizmas Lietuvoje – Europos žaliosios bangos dalis“, kuria uždarėme 2023 m. kaimo turizmo sezoną.
Partneriai